برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در قزوین 
کد خبر: 4196504
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در قزوین 

مقام ارشد نظامی ارتش در قزوین گفت: در دهه فجر بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص به‌همت کمیته نیروهای مسلح در قزوین برگزار خواهد شد. 

امام آمد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش ۱۶ زرهی استان قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و فرمانده ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان در جلسه هماهنگی نیروهای مسلح استان قزوین که با حضور فرماندهان یگانهای نظامی و انتظامی استان در سالن جلسات لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر، گفت: در سال‌ جاری ریاست کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان قزوین به عهده ارتش قرار دارد. 

وی با بیان اینکه این کمیته متشکل از تمام نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه و فراجا است، افزود: تاکنون جلسات مختلف در این کمیته با حضور اعضا تشکیل شده است و برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط این کمیته اجرا خواهد شد. 

محمدشفیعی از اجرای بیش از صد عنوان برنامه شاخص به‌همت کمیته نیروهای مسلح در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلفی چون آمادگی نظامی، اقتدار، فرهنگی، اجتماعی، حامی و پشتیبان مردم، بصیرت، پزشکی و ورزشی اجرا خواهد شد. 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های شاخص دهه فجر، تشکیل کارگروه جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین است که در کمیته نیروهای مسلح نیز در دستور کار قرار گرفته است؛ بالغ بر ۵۰۰ ریز برنامه در پادگان‌های ارتش، سپاه و فراجای استان طی این ایام اجرا خواهد شد. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: در اجرای این برنامه‌ها از ظرفیت نیروهای پا در رکاب و جوانان استفاده خواهد شد و به یاری خدا در تلاش هستیم تا با کمک نیروهای مسلح، دهه فجر سال جاری که همزمان با اعیاد ماه رجب است را با نشاط‌تر و پررنگ‌تر برگزار کنیم و آغازگر برنامه‌های دهه فجر رژه موتوری نیروهای مسلح ارتش، فراجا و سپاه ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه از جلوی پادگان تیپ ۱۱۶ قزوین به سمت گلزار شهدا خواهد بود. 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی تیپ ۱۱۶ مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین، ویزیت و درمان رایگان مناطق محروم استان توسط تیم پزشکی نیروهای مسلح، برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری همایش تقدیر از خلبانان استان در منزل شهید عباس بابایی و ده‌ها عنوان دیگر از شاخص‌ترین برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح استان قزوین است. 

مقام ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در پایان ضمن قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم شهید پرور استان خاطرنشان کرد: مراسم بزرگ نورافشانی از دیگر برنامه‌های شاخص چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جوار شهدای گمنام قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی است که حضور برای عموم آزاد خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha